25 Nisan 2013 Perşembe

Keratinology Gelişmiş Düzleştirici Sistem

Merhaba,
Bugün size bir süredir kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum.
Saçlarım orielden yandığı için uçları dalgalanıyor ve çok kuru bir hal alıyordu.
Keratinologynin bu saç maskesini canım arkadaşım JanJan sayesinde bu ürünü keşfettim.
Kuru ve dalgalanan saçlarım bu ürün sayesinde yumuşacık ve düz bir hal aldı.


İlk kullandığımda açıkcası pek memnun kalmadım pek etkisi olmadığını düşündüm.
Ama daha sonra 2 ve 3 kullanımdan sonra etkisini farketmeye başladım.
Zaten farkedilmicek gibi değildi gözle görülür bir değişim ve yumuşaklık sağlıyordu.
Bundan sonra benim kurtarıcım bu ürün.
Yeni bir ürün keşfedene kadar favorim bu :)

Kendinize İyi Bakın...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)