10 Temmuz 2013 Çarşamba

ORANGE&GRANATAPFEL DUSCHPEELING / PORTAKAL NAR DUŞ PEELINGI

Herkese merhaba;
Size yeni aldığım ve çok hoşuma giden bi üründen bahsetmek istiyorum.Henüz 3 - 5 kez kullanmama rağmen ürün hakkındaki fikirlerim oluştu.
Ürünün içerisindeki granüller oldukça hassas bi şekilde cildi temizliyor ve masaj görevi görüyor.Vaadettiği kadar ölü derileri attığını düşünmüyorum ama daha fazlasını beklemekte yanlış olur zaten.Bu ürünün en çok kokusunu ve cildimde bıraktığı ferahlık hissini sevdim.Özellikle Adana gibi çok sıcak bi şehirde sürekli duş alma ihtiyacı duyuyoruz.Bi nebze de olsa ferahlatıyor diyebilirim.





Ürün Rossman mağazalarında uygun bir fiyata satılıyor .Herkese tavsiye ederim.
İyi akşamlar :)

2 yorum :

  1. Bu markanın vücut kremini kullanmıştım vanilyalıydı ve harika bir kokusu vardı :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen bu ürününde kokusu çok güzel :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)