4 Şubat 2014 Salı

Sevgililer Günü İçin DIY Hediye Fikirleri

Merhaba ,
Sevgililer Günü yaklaşıyor ve siz bi hediye alamadınız ; o halde bu hediye fikirleri ilginizi çekebilir.Sizi büyük bi yükten kurtarabilir :) 
Sevdiğinizi mutlu etmek için ufak hediyeler seçtim.Yapımı oldukça kolay sevgi emek kokan diy fikirleri :)

Bu güzel kavanozların yapımı çok kolay eski müzik kitabında sayfaları kesip yapıştırabilirsiniz..Yoksa bilgisayardan çıktı alınabilir.Ya da sizin yazdığınız bir yazı olablir o kağıtlarda...


Her fotografın arkasına o günü anlatan ya da sevginizi anlatan güzel yazılar yazabilirsiniz.

Erkekler bu tarz hediyeleri çok seviyor genelde.Üzerinde tarih yazılı bir çakı küçük ama etkili bi hediye olabilir:)

Çikolatalarla cümle yazabilirsiniz.Kurdugunuz en tatlı cümle bu olabilir :)

Ellerinizle kurabiye yapabilirsiniz..


Daha önce paylaştığım erkekler için hediye önerilerine bakabilirsiniz..

Erkekler İçin DIY Hediye Önerileri




11 yorum :

  1. çook güzel fikirler özellikle fotoğraf olayına bayıldım !

    YanıtlaSil
  2. çikolata ve kurabiye fikri kulağa çok hoş geliyor...

    YanıtlaSil
  3. Kavonoz mumluklara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Kişiye özel yapılan hediyelerin her zaman paha biçilmez olduğunu düşünmüşümdür. maddi değeri ne olursa olsun, el emeği göz nuru bir hediye kadar değerli olamaz. Fikirler güzel hazır zamanda varken denemek lazım ;)

    YanıtlaSil
  5. 1 şubatta fotoğraf fikrini yaptım canım en yakın zamanda onu paylaşacağım inanılmaz sevindiii duygulandııı :)

    YanıtlaSil
  6. Ay kıyamam :) Bende kutu yapmıştım blog sana yaradı dedi :D

    YanıtlaSil
  7. çok hoş fikirler aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  8. Çikolatalar çok hoş gözüküyor. :)
    İyi fikiir! :)

    YanıtlaSil
  9. rutine bağlamış parfüm,giyim,aksesuar önerilerindense oldukça yaratıcı bir post olmuş teşekkürler mervelil :)

    YanıtlaSil
  10. kavanoz ve mum belki romantik ortam için güzel bir akseuar olabilir, ama hediye olarak çok birşey ifade etmeyebilir. Fotoğraf olayı ise daha kişisel ve güzel bir hediye bence. Fotoğraf arkasına yazılacak yazı sizin kendi özgün cümleleriniz olduğunda daha etkili olacaktır. Güzel söz yazmakta pek yaratıcı değilseniz sabahattin ali kitaplarındaki pasajlar da gayet iş görebilir. :))

    Bir de kendi el yapımı hediye yapma işine ben de giriştim ve şuradaki fenerbahçe temalı saati yapmak istiyorum; https://www.ciceksepeti.com/sevgililer-gunu Hernekadar henüz işin başındayken büyük problemlerle karşılaşsam da (saat mekanizmasını ahşap hazneye sığdıramamak) azmettim başarıcam!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)