10 Eylül 2014 Çarşamba

VICTORIA SECRET MANKENLERİNİN HACİMLİ SAÇLARININ SIRRI

Merhaba kızlar



Bu yazıyı daha önce okumustum ve sizler için tekrardan aradım buldum.Yazıyı okuduktan sonra gittim saç köpüğü aldım bakalım işe yarayacak mı .

Çünkü benim saçlarım ince telli ve düz , diplerden hacimli olmasını istiyorum .Mümkünse kafama yapışmasın ya ..O kadar bakım yapıyorum , saçlarıma harcadıgım parayla çeyiz düzerdim be :)))))) 

Çok bir şey istemiyorum yani kafama yapışmasın , çatallanmasın kırılmasın yeter :) Parıldamasına gerek yok :)

 Şu güzelliğe ne yapsan yakısır ya...

Gelelim Victoria Secret mankenlerinin Saç Uzmanı Orlando Pito nun tavsiyelerine fikirlerine ;

“Saçlar uzun olmalı, hacimli olmalı, dalgalı olmalı ve ışıldamalı. Biz kadınların, özellikle meleklerimizin kesinlikle oyuncak bebekler gibi görünmesini istemiyoruz. Doğal olmalılar. Böyle daha seksi, değil mi?”

Victoria’s Secret’ın kızlarını kapak modellerinden, amigolardan ya da Playboy güzellerinden ayıran da bu. Onların kusursuzluğunun sırrı doğallıkları… Saçların doğal yapısını bozmamak da bu işin ilk kuralı sayılıyor.



“Hacimli saçlar için saç kremini sadece kulak memesi altı için kullanmayı da unutmayın. Krem saçlarınızı ağırlaştırır ve sönük görünmesine neden olur.”

“Saç köpüğü adında çok yararlı bir kozmetik icat var, mutlaka kullanmalısınız. Duştan sonra saçlarınızın fazla suyunu havluyla aldıktan sonra hafif sertlilk derecesinde bir saç spreyini saç köklerinize sıkın. Sonra köpük, bol bol köpük…

Omuz hizasında ya da daha uzun saçlarınız varsa bir mandalina büyüklüğünde köpüğe ihtiyacınız olacak. Dalgalandırın, saçınızın ayrımını hazırlayın ve kurumasını bekleyin ya da kurutun. Çok ıslak saç, saç kurutma makinesiyle kurutulmamalı, bunu da unutmayın.”

“Formülü zor değil: Bulabileceğiniz en iri fırça, en iyi fırçadır. Plastik dişli olanlarından almayın, Bunlar ısıda zarar görür ve saçlarınıza da zarar verirler.”

Pito’nun tavsiyesi: Ibiza Hair EX 5



“Saçlarınızı kurutmak için değil, hacim vermek için fönleyin. Bunun içinde önce başlığı çıkarın. Saçlarınızı öne atın. Parmak uçlarınızla saçlarınızı tararken fön sadece yere doğru bakmalı. Yani onu elinizde sallayıp durmayın. Akım yukarıdan aşağı olacak.”

“Bunlar eski moda değildir, süperdir. Yapışkanlı bigudiler kullanın. Gece yatmadan önce saçlarınızı sarın ve rulolara saç kurutma makinesi tutun. Sabah açtıktan sonra da saçlarınızı öne atarak diplerde yine saç kurutma makinesini gezdirin.”

“Haftada bir kez saç yapınıza uygun maskeler kullanın. Zeytinyağının gücüne de inanın. Güzel görünmek istiyorsanız biraz zaman ayırmanız gerekecek.”


Kaynak:Kadınlarvemoda.com

6 yorum :

  1. Gerçekten işe yarar,güzel bir yazı olmuş. :)

    YanıtlaSil
  2. saçlarımdan bende çok dertliyim çok ince telli va kafama yapışıyor.. zeytinyağı ve yumurta saça iyi geliyor bi ara zaman buldukca yapıyodum ama şuna malesef :(

    YanıtlaSil
  3. Hello from Spain: great hair brush. Interesting recommendation. Keep in touch

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ve yararlı bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. çoookk uzun yıllar saçımın dalgalarından; aşırı hacminden ve gürlüğünden şikayetçiydim..nerden bilebilirdim gün gelipte o hacme haset kalacağımı :( saçlarıma harcadığım parayla 1 araba alırdım desem asla abartmış olmam mervecim..birzamanlar kabarmasın düzleşsin diye...daha sonraları dökülmesin diye...şimdi ise kalan 1 tutam saçım varlığını kafamın üzerinde sürdürsün diye :'(

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir paylaşım olmuş..Benim saçlarım da ince telli .. Mutlaka deneyeceğim :))
    Sevgilerimle ..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)