26 Ocak 2015 Pazartesi

Siz Hiç Optimist Baykuş Gördünüz mü ?

Selamlar ,
Bugün aramıza yeni katılan bi arkadaştan bahsetmek istiyorum.
Ait olmadığı bi şehirde tesadüfen tanıştığım harika bir kız.Sanırım 2010 senesinde olmuştu bu tanışma.Uzun zaman sonra Ankara sokaklarında karşılaştık yine tesadüfen .Belki de tesadüf değildi hiçbir zaman.
4 senedir facebook ve telefon aracılığıyla konuştuk.Çok benzer acıları yaşadık belki.Benim karşımda hep güçlü , enerji dolu ve rengarenk bi ruh vardı.Ve iyi ki de vardı bana çok şey kattı.
Bu güzel insan tüm ruhunu tüm çıplaklıgı ve samimiyetiyle bloguna aktarıyor..
Sizinde bu güzellikten nasiplenmenizi istedim :) 



6 yorum :

  1. Nasil mutlu oldum anlatamam 👭. Canimsin . Herseyi beraber, dimdik yapmak dileğiyle.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Bloğunu yeni keşfettim. Takibe aldım. Arkadaşına da başarılar dilerim. Onu da alıyorum takibe :)) Bana da beklerim. www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
  4. Harıkaaaaymıs :) Sevgıler

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  5. harikaymıs tatlım
    hemen takibe aldım bloguma beklerim
    burcumblogger.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli...Sevgiler:)